Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The instrumentation of global education reforms: an analysis of school autonomy with accountability policies in Spanish education.

Tytuł:
The instrumentation of global education reforms: an analysis of school autonomy with accountability policies in Spanish education.
Autorzy:
Pagès, Marcel
Prieto, Miriam
Źródło:
Educational Review. Nov2020, Vol. 72 Issue 6, p671-690. 20p. 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies