Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The Experiences and Perceptions of College Peer Mentors Interacting with Students with Intellectual and Developmental Disabilities.

Tytuł :
The Experiences and Perceptions of College Peer Mentors Interacting with Students with Intellectual and Developmental Disabilities.
Autorzy :
Athamanah, Lindsay S.
Fisher, Marisa H.
Sung, Connie
Han, Jinny E.
Pokaż więcej
Źródło :
Research & Practice for Persons with Severe Disabilities. Dec2020, Vol. 45 Issue 4, p271-287. 17p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies