Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Adverse Drug Reaction due to Antidepressants among Patients with Depression in a Private Psychiatric Hospital of Nepal.

Tytuł :
Adverse Drug Reaction due to Antidepressants among Patients with Depression in a Private Psychiatric Hospital of Nepal.
Autorzy :
Sankhi, Sabina (AUTHOR)
Marasine, Nirmal Raj (AUTHOR)
Sankhi, Saroj (AUTHOR)
Lamichhane, Rajendra (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
BioMed Research International. 11/17/2020, p1-5. 5p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies