Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

LOS ESCAPE ROOMS COMO RECURSO DIDÁCTICO INCLUSIVO Y MOTIVACIONAL EN LAS AULAS DE PRIMARIA: UN ESTUDIO DESDE LA PERSPECTIVA DEL PROFESORADO EN FORMACIÓN INICIAL.

Tytuł:
LOS ESCAPE ROOMS COMO RECURSO DIDÁCTICO INCLUSIVO Y MOTIVACIONAL EN LAS AULAS DE PRIMARIA: UN ESTUDIO DESDE LA PERSPECTIVA DEL PROFESORADO EN FORMACIÓN INICIAL.
Autorzy:
MORENO-FERNÁNDEZ, OLGA
HUNT-GÓMEZ, CORAL I.
FERRERAS-LISTÁN, MARIO
MORENO-CRESPO, PILAR
Alternatywny tytuł:
ESCAPE ROOM AS A MOTIVATIONAL AND INCLUSIVE RESOURCE IN THE PRIMARY EDUCATION CLASSROOM: A STUDY FROM FUTURE TEACHERS' PERSPECTIVE.
Źródło:
Revista Prisma Social. Oct2020, Issue 31, p352-367. 16p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies