Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Visual statistical learning and integration of perceptual priors are intact in attention deficit hyperactivity disorder.

Tytuł:
Visual statistical learning and integration of perceptual priors are intact in attention deficit hyperactivity disorder.
Autorzy:
Richards, Katie L. (AUTHOR)
Karvelis, Povilas (AUTHOR)
Lawrie, Stephen M. (AUTHOR)
Seriès, Peggy (AUTHOR)
Źródło:
PLoS ONE. 12/17/2020, Vol. 15 Issue 12, p1-16. 16p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies