Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Resident Self-Assessment and the Deficiency of Individualized Learning Plans in Our Residencies.

Tytuł:
Resident Self-Assessment and the Deficiency of Individualized Learning Plans in Our Residencies.
Autorzy:
Della-Giustina, David
Kamran, Ali
Brian Wood, D.
Goldflam, Katja
Źródło:
Western Journal of Emergency Medicine: Integrating Emergency Care with Population Health. Jan2021, Vol. 22 Issue 1, p33-36. 4p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies