Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Working beyond disciplines in teacher teams: teachers' revelations on enablers and inhibitors.

Tytuł:
Working beyond disciplines in teacher teams: teachers' revelations on enablers and inhibitors.
Autorzy:
Meeuwissen, Stephanie N. E. (AUTHOR)
Gijselaers, Wim H. (AUTHOR)
Wolfhagen, Ineke H. A. P. (AUTHOR)
oude Egbrink, Mirjam G. A. (AUTHOR)
Źródło:
Perspectives on Medical Education. Feb2021, Vol. 10 Issue 1, p33-40. 8p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies