Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Methodological elements to design a city branding with the use of grounded theory.

Tytuł:
Methodological elements to design a city branding with the use of grounded theory.
Autorzy:
Torres-Zamudio, Marleny
González-Castro, Yolanda
Manzano-Durán, Omaira
Alternatywny tytuł:
Elementos metodológicos para diseñar marca ciudad a partir de la teoría fundamentada.
Źródło:
Cuadernos de Gestión. 2021, Vol. 21 Issue 1, p125-134. 10p.
Periodyk

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies