Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Twenty Years of Personalized Language Learning: Topic Modeling and Knowledge Mapping.

Tytuł:
Twenty Years of Personalized Language Learning: Topic Modeling and Knowledge Mapping.
Autorzy:
Xieling Chen
Di Zou
Haoran Xie
Cheng, Gary
Źródło:
Educational Technology & Society. Jan2021, Vol. 24 Issue 1, p205-222. 18p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies