Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

El papel del Big Data en la estrategia comunicativa de las marcas. Valoración y casos de éxito.

Tytuł:
El papel del Big Data en la estrategia comunicativa de las marcas. Valoración y casos de éxito.
Autorzy:
Torres-Romay, Emma
García-Mirón, Silvia
Alternatywny tytuł:
The Big Data role in the communication strategies of brands. Assessment and success stories.
Źródło:
Prisma.com. 2020, Issue 44, p89-107. 19p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies