Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Coercive and mimetic isomorphism as outcomes of authority reconfigurations in French and Spanish academic career systems.

Tytuł:
Coercive and mimetic isomorphism as outcomes of authority reconfigurations in French and Spanish academic career systems.
Autorzy:
Marini, Giulio
Źródło:
Policy Reviews in Higher Education. Mar2021, Vol. 5 Issue 1, p89-108. 20p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies