Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding Pre-Service Teachers' Mobile Learning Readiness Using Theory of Planned Behavior.

Tytuł:
Understanding Pre-Service Teachers' Mobile Learning Readiness Using Theory of Planned Behavior.
Autorzy:
Sungur-Gül, Kibar
Ateş, Hüseyin
Źródło:
Educational Technology & Society. Apr2021, Vol. 24 Issue 2, p44-57. 14p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies