Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Disposición hacia el pensamiento crítico, nivel académico, género y resolución de problemas en educación secundaria.

Tytuł:
Disposición hacia el pensamiento crítico, nivel académico, género y resolución de problemas en educación secundaria.
Autorzy:
PIQUER RAMADA, JOSÉ
SOLAZ-PORTOLÉS, JOAN JOSEP
SANJOSÉ LÓPEZ, VICENTE
Alternatywny tytuł:
Effects of disposition towards critical thinking, grade level, gender and problem solving in secondary school.
Disposição ao pensamento crítico, nível acadêmico, gênero e resolução de problemas no ensino médio.
Źródło:
Revista Sophia. 2021, Vol. 17 Issue 1, p1-11. 11p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies