Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

EMPLOYER BRAND MANAGEMENT: METHODOLOGICAL ASPECTS.

Tytuł:
EMPLOYER BRAND MANAGEMENT: METHODOLOGICAL ASPECTS.
Autorzy:
Zhylinska, Oksana
Firsova, Svitlana
Bilorus, Tetiana
Aksom, Herman
Alternatywny tytuł:
Управління брендом компанії-роботодавця: методичні аспекти
Źródło:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2021, Issue 1, p158-169. 12p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies