Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cognitive-Emotional Music Listening Paradigm in Professional Music Education.

Tytuł:
Cognitive-Emotional Music Listening Paradigm in Professional Music Education.
Autorzy:
Vidulin, Sabina
Kazić, Senad
Źródło:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering & Education (IJCRSEE). 2021, Vol. 9 Issue 1, p135-145. 11p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies