Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Value creation through peer communities of learners in an Egyptian context during the COVID-19 pandemic.

Tytuł:
Value creation through peer communities of learners in an Egyptian context during the COVID-19 pandemic.
Autorzy:
Zaalouk, Malak
EL-Deghaidy, Heba
Eid, Lamiaa
Ramadan, Lujain
Źródło:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Apr2021, Vol. 67 Issue 1/2, p103-125. 23p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies