Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

High-leverage social, emotional and behavioural practices for students with disabilities in inclusive settings.

Tytuł:
High-leverage social, emotional and behavioural practices for students with disabilities in inclusive settings.
Autorzy:
Rivera, Mabel O.
McKeithan, Glennda K.
Źródło:
Educational Review. Jul2021, Vol. 73 Issue 4, p436-450. 15p. 1 Diagram, 7 Charts.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies