Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rejecting consumer complaints in customer encounters on Twitter - the case of English and Polish brand communication.

Tytuł:
Rejecting consumer complaints in customer encounters on Twitter - the case of English and Polish brand communication.
Autorzy:
Tereszkiewicz, Anna (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Politeness Research: Language, Behavior, Culture. Jul2021, Vol. 17 Issue 2, p189-231. 43p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies