Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Las competencias imprescindibles en la actualidad de la creatividad publicitaria: Universidad vs. realidad profesional.

Tytuł:
Las competencias imprescindibles en la actualidad de la creatividad publicitaria: Universidad vs. realidad profesional.
Autorzy:
Llorente Barroso, Carmen
Viñarás Abad, Mónica
Marugán Solís, Fernando
Alternatywny tytuł:
Essential skills in current creative advertising: University vs. professional reality.
As competências essenciais da criatividade publicitária actual: Universidade vs. realidade profissional.
Źródło:
Icono 14. jul-dic2021, Vol. 19 Issue 2, p93-118. 26p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies