Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"I'm not a teacher": A case of (dys)functional parent-teacher partnerships in a South African township.

Tytuł:
"I'm not a teacher": A case of (dys)functional parent-teacher partnerships in a South African township.
Autorzy:
Sibanda, Rockie
Źródło:
South African Journal of Education. Aug2021, Vol. 41 Issue 3, p1-13. 13p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies