Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evidence for a dual-process account of over-imitation: Children imitate anti- and prosocial models equally, but prefer prosocial models once they become aware of multiple solutions to a task.

Tytuł:
Evidence for a dual-process account of over-imitation: Children imitate anti- and prosocial models equally, but prefer prosocial models once they become aware of multiple solutions to a task.
Autorzy:
Schleihauf, Hanna (AUTHOR)
Hoehl, Stefanie (AUTHOR)
Źródło:
PLoS ONE. 9/16/2021, Vol. 16 Issue 9, p1-17. 17p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies