Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Engaging Faculty in Shifting Toward Holistic Review: Changing Graduate Admissions Procedures at a Land-Grant, Hispanic-Serving Institution.

Tytuł:
Engaging Faculty in Shifting Toward Holistic Review: Changing Graduate Admissions Procedures at a Land-Grant, Hispanic-Serving Institution.
Autorzy:
Wong, Aileen A.
Marrone, Nicole L.
Fabiano-Smith, Leah
Beeson, Pélagie M.
Franco, Marla A.
Subbian, Vignesh
Lozano, Guadalupe I.
Źródło:
American Journal of Speech-Language Pathology. Sep2021, Vol. 30 Issue 9, p1925-1939. 15p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies