Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gender Bias and Its Impact on Self-Concept in Undergraduate and Graduate Construction Education Programs in the United States.

Tytuł:
Gender Bias and Its Impact on Self-Concept in Undergraduate and Graduate Construction Education Programs in the United States.
Autorzy:
King-Lewis, Amy (AUTHOR)
Shan, Yongwei (AUTHOR)
Ivey, Melissa (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Construction Engineering & Management. Nov2021, Vol. 147 Issue 11, p1-10. 10p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies