Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The association between teacher‐student relationship and academic achievement: The moderating effect of parental involvement.

Tytuł :
The association between teacher‐student relationship and academic achievement: The moderating effect of parental involvement.
Autorzy :
Ma, Lihong (AUTHOR)
Liu, Jian (AUTHOR)
Li, Banban (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Psychology in the Schools. Feb2022, Vol. 59 Issue 2, p281-296. 16p. 5 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies