Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Testing the role of symbols in preschool numeracy: An experimental computer-based intervention study.

Tytuł:
Testing the role of symbols in preschool numeracy: An experimental computer-based intervention study.
Autorzy:
Hyde, Daniel C. (AUTHOR)
Mou, Yi (AUTHOR)
Berteletti, Ilaria (AUTHOR)
Spelke, Elizabeth S. (AUTHOR)
Dehaene, Stanislas (AUTHOR)
Piazza, Manuela (AUTHOR)
Źródło:
PLoS ONE. 11/15/2021, Vol. 16 Issue 11, p1-27. 27p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies