Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stress in teachers of children with neuro-developmental disorders: Effect of blended rational emotive behavioral therapy.

Tytuł:
Stress in teachers of children with neuro-developmental disorders: Effect of blended rational emotive behavioral therapy.
Autorzy:
Obiweluozo, Patience E (AUTHOR)
Dike, Ibiwari C (AUTHOR)
Ogba, Francisca N (AUTHOR)
Elom, Chinyere O (AUTHOR)
Orabueze, Florence O (AUTHOR)
Okoye-Ugwu, Stella (AUTHOR)
Ani, Casmir KC (AUTHOR)
Onu, Augustine O (AUTHOR)
Ukaogo, Victor (AUTHOR)
Obayi, Loveline N (AUTHOR)
Abonyi, Sunday E (AUTHOR)
Onu, Janefrancis (AUTHOR)
Omenma, Zippora O (AUTHOR)
Okoro, Ifeanyichukwu D (AUTHOR)
Eze, Angela (AUTHOR)
Igu, Ntasiobi CN (AUTHOR)
Onuigbo, Liziana N (AUTHOR)
Umeano, Elsie C (AUTHOR)
Onyishi, Charity N (AUTHOR)
Źródło:
Science Progress. 11/16/2021s, Vol. 104, p1-27. 27p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies