Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teachers' Perceptions, Experiences, and Challenges of Incorporating Justice in English as a Foreign Language Classrooms.

Tytuł:
Teachers' Perceptions, Experiences, and Challenges of Incorporating Justice in English as a Foreign Language Classrooms.
Autorzy:
Estaji, Masoomeh
Zhaleh, Kiyana
Źródło:
Polish Psychological Bulletin. 2021, Vol. 52 Issue 3, p251-269. 19p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies