Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Immersive virtual reality simulated learning environment versus role‐play for empathic clinical communication training.

Tytuł:
Immersive virtual reality simulated learning environment versus role‐play for empathic clinical communication training.
Autorzy:
Sapkaroski, Daniel (AUTHOR)
Mundy, Matthew (AUTHOR)
Dimmock, Matthew Richard (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Medical Radiation Sciences. Mar2022, Vol. 69 Issue 1, p56-65. 10p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies