Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impaired learning to dissociate advantageous and disadvantageous risky choices in adolescents.

Tytuł:
Impaired learning to dissociate advantageous and disadvantageous risky choices in adolescents.
Autorzy:
Jepma, Marieke (AUTHOR)
Schaaf, Jessica V. (AUTHOR)
Visser, Ingmar (AUTHOR)
Huizenga, Hilde M. (AUTHOR)
Źródło:
Scientific Reports. 4/21/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-14. 14p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies