Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Programs of Access to Pedagogy: Diagnostic of Its Design in Chilean Private Universities.

Tytuł:
Programs of Access to Pedagogy: Diagnostic of Its Design in Chilean Private Universities.
Autorzy:
Núñez-Valdés, Karen (AUTHOR)
Villena Olivares, Neliot (AUTHOR)
Villegas Dianta, Cristian (AUTHOR)
López Núñez, Marisol (AUTHOR)
Castillo-Paredes, Antonio (AUTHOR)
Źródło:
European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE). Apr2022, Vol. 12 Issue 4, p347-362. 16p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies