Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effets d'une séquence d'écriture collaborative sur l'apprentissage du lexique au 3e cycle du primaire.

Tytuł:
Effets d'une séquence d'écriture collaborative sur l'apprentissage du lexique au 3e cycle du primaire.
Autorzy:
Roy-Vallières, Maude
Fejzo, Anila
Źródło:
Canadian Journal of Applied Linguistics / Revue Canadiennne de Linguistique Appliquée. 2022, Vol. 25 Issue 1, p110-126. 17p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies