Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Harnessing Followership to Empower Graduate Medical Education Trainees.

Tytuł:
Harnessing Followership to Empower Graduate Medical Education Trainees.
Autorzy:
Bunin, Jessica L (AUTHOR)
Durning, Steven (AUTHOR)
Weber, Lauren (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 5/12/2022, p1-5. 5p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies