Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

School Climate and Teachers' Motivational Variables: Effects on Teacher Satisfaction and Classroom Motivational Climate Perceived by Middle School Students. A Cross-cultural Study.

Tytuł:
School Climate and Teachers' Motivational Variables: Effects on Teacher Satisfaction and Classroom Motivational Climate Perceived by Middle School Students. A Cross-cultural Study.
Autorzy:
Alonso-Tapia, Jesús (AUTHOR)
Ruiz-Díaz, Miguel (AUTHOR)
Alternatywny tytuł:
Clima escolar y variables motivacionales del profesorado: efectos sobre la satisfacción de los docentes y el clima motivacional del aula percibido por los estudiantes de secundaria. Un estudio transcultural.
Źródło:
Psicologia Educativa. 2022, Vol. 28 Issue 2, p151-163. 13p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies