Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The ChallenGE Project: Using Design-Based Research to Determine the Effectiveness of a Design Thinking Approach to Professional Learning in Gifted Education.

Tytuł:
The ChallenGE Project: Using Design-Based Research to Determine the Effectiveness of a Design Thinking Approach to Professional Learning in Gifted Education.
Autorzy:
Henderson, Lesley
Gilbert, Desiree
Duffield, Alice
Farrall, Janet
Źródło:
Journal of Advanced Academics. May2022, Vol. 33 Issue 2, p237-274. 38p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies