Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improved Conceptual Understanding in Learning Biology through Localized and Contextualized Learning Activities.

Tytuł:
Improved Conceptual Understanding in Learning Biology through Localized and Contextualized Learning Activities.
Autorzy:
Montero, Jomel C.
Geducos, Dorie T.
Źródło:
International Journal of Multidisciplinary: Applied Business & Education Research. Jul2022, Vol. 3 Issue 7, p1177-1184. 8p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies