Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Empowering faculty to initiate STEM education transformation: Efficacy of a systems thinking approach.

Tytuł:
Empowering faculty to initiate STEM education transformation: Efficacy of a systems thinking approach.
Autorzy:
Stavrianeas, Stasinos (AUTHOR)
Bangera, Gita (AUTHOR)
Bronson, Claire (AUTHOR)
Byers, Steven (AUTHOR)
Davis, William (AUTHOR)
DeMarais, Alyce (AUTHOR)
Fitzhugh, Ginger (AUTHOR)
Linder, Nalani (AUTHOR)
Liston, Carrie (AUTHOR)
McFarland, Jenny (AUTHOR)
Otto, Joann (AUTHOR)
Pape-Lindstrom, Pamela (AUTHOR)
Pollock, Carol (AUTHOR)
Reiness, C. Gary (AUTHOR)
Offerdahl, Erika G. (AUTHOR)
Źródło:
PLoS ONE. 7/25/2022, Vol. 17 Issue 7, p1-17. 17p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies