Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Supporting technology-enabled design education and practices by DFuzzy decision model: applications of cultural and creative product design.

Tytuł:
Supporting technology-enabled design education and practices by DFuzzy decision model: applications of cultural and creative product design.
Autorzy:
Hsueh, Sung-Lin
Zhou, Bin
Chen, Yu-Lung
Yan, Min-Ren
Źródło:
International Journal of Technology & Design Education. Sep2022, Vol. 32 Issue 4, p2239-2256. 18p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies