Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Performance of Emotional Cognition Education in College Students' Psychological Health Classroom.

Tytuł:
Performance of Emotional Cognition Education in College Students' Psychological Health Classroom.
Autorzy:
Zheng, Yinying (AUTHOR)
Yao, Xiaomin (AUTHOR)
Wang, Yi (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Environmental & Public Health. 8/31/2022, p1-10. 10p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies