Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fourth graders explore a computational thinking task using Robot Emil: A multimodal analysis of pupils' thinking.

Tytuł:
Fourth graders explore a computational thinking task using Robot Emil: A multimodal analysis of pupils' thinking.
Autorzy:
Turgut, Melih
Kohanová, Iveta
Asklund, Jørn Ove
Gjøvik, Øistein
Langfeldt, Marit Buset
Torkildsen, Hermund André
Źródło:
Electronic Journal of Mathematics & Technology. Jun2022, Vol. 16 Issue 2, p110-123. 14p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies