Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Satisfaction and continuance intention of blended learning from perspective of junior high school students in the directly-entering-socialism ethnic communities of China.

Tytuł:
Satisfaction and continuance intention of blended learning from perspective of junior high school students in the directly-entering-socialism ethnic communities of China.
Autorzy:
Li, Chunyu (AUTHOR)
Phongsatha, Thanawan (AUTHOR)
Źródło:
PLoS ONE. 12/1/2022, Vol. 17 Issue 12, p1-16. 16p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies