Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Relationship between Effort-Reward Imbalance for Learning and Academic Burnout in Junior High School: A Moderated Mediation Model.

Tytuł:
The Relationship between Effort-Reward Imbalance for Learning and Academic Burnout in Junior High School: A Moderated Mediation Model.
Autorzy:
Wang, Yuanru (AUTHOR)
Gao, Yidan (AUTHOR)
Zhang, Xiaoyin (AUTHOR)
Shen, Jingyi (AUTHOR)
Wang, Qiangqiang (AUTHOR)
Wang, Yingjie (AUTHOR)
Źródło:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p28. 12p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies