Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Honesty nudges: Effect varies with content but not with timing.

Tytuł:
Honesty nudges: Effect varies with content but not with timing.
Autorzy:
Le Maux, Benoît (AUTHOR)
Necker, Sarah (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Economic Behavior & Organization. Mar2023, Vol. 207, p433-456. 24p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies