Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Closing the gap in academic readiness and achievement: the role of early childcare Marie-Claude Geoffroy et al. Childcare, socioeconomic background, and academic readiness and achievement.

Tytuł:
Closing the gap in academic readiness and achievement: the role of early childcare Marie-Claude Geoffroy et al. Childcare, socioeconomic background, and academic readiness and achievement.
Autorzy:
Geoffroy, Marie‐Claude (AUTHOR)
Côté, Sylvana. M. (AUTHOR)
Giguère, Charles‐Édouard (AUTHOR)
Dionne, Ginette (AUTHOR)
Zelazo, Philip David (AUTHOR)
Tremblay, Richard E. (AUTHOR)
Boivin, Michel (AUTHOR)
Séguin, Jean. R. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Child Psychology & Psychiatry. Dec2010, Vol. 51 Issue 12, p1359-1367. 9p. 1 Diagram, 2 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies