Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

More is not always better: paradoxical effects of repetition on semantic accessibility.

Tytuł :
More is not always better: paradoxical effects of repetition on semantic accessibility.
Autorzy :
Kuhl, Brice
Anderson, Michael
Pokaż więcej
Źródło :
Psychonomic Bulletin & Review. Oct2011, Vol. 18 Issue 5, p964-972. 9p. 1 Chart, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies