Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing versus evidence-based medicine.

Tytuł:
Marketing versus evidence-based medicine.
Autorzy:
Braillon, Alain
Bewley, Susan
Herxheimer, Andrew
Mansfield, Peter
Lexchin, Joel
Menkes, David B.
Ziganshina, Liliya E.
Montastruc, Jean-Louis
Źródło:
Lancet. 7/28/2012, Vol. 380 Issue 9839, p340-340. 1/2p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies