Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Long-Term Treatment Outcomes for Parent-Assisted Social Skills Training for Adolescents With Autism Spectrum Disorders: The UCLA PEERS Program.

Tytuł:
Long-Term Treatment Outcomes for Parent-Assisted Social Skills Training for Adolescents With Autism Spectrum Disorders: The UCLA PEERS Program.
Autorzy:
Mandelberg, Josh (AUTHOR)
Laugeson, ElizabethAnn (AUTHOR)
Cunningham, TinaD. (AUTHOR)
Ellingsen, Ruth (AUTHOR)
Bates, Shannon (AUTHOR)
Frankel, Fred (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Mental Health Research in Intellectual Disabilities. Jan2014, Vol. 7 Issue 1, p45-73. 29p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies