Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding high-functioning autism during adolescence: A personal construct theory approach.

Tytuł:
Understanding high-functioning autism during adolescence: A personal construct theory approach.
Autorzy:
Cridland, Elizabeth K. (AUTHOR)
Caputi, Peter (AUTHOR)
Jones, Sandra C. (AUTHOR)
Magee, Christopher A. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Mar2014, Vol. 39 Issue 1, p108-118. 11p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies