Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

REASONS FOR SATISFACTION AND DISSATISFACTION OF BANK CUSTOMERS. STUDY FROM SLOVAKIA AND THE CZECH REPUBLIC.

Tytuł :
REASONS FOR SATISFACTION AND DISSATISFACTION OF BANK CUSTOMERS. STUDY FROM SLOVAKIA AND THE CZECH REPUBLIC.
Autorzy :
BELÁS, Jaroslav
GABČOVÁ, Lenka
Pokaż więcej
Źródło :
International Journal of Entrepreneurial Knowledge. 2014, Vol. 2 Issue 1, p4-13. 10p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies