Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The bases of power approach to channel relationships: has marketing’s scholarship been misguided?

Tytuł :
The bases of power approach to channel relationships: has marketing’s scholarship been misguided?
Autorzy :
Hunt, Shelby D. (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Marketing Management. Jun2015, Vol. 31 Issue 7-8, p747-764. 18p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies