Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ethical consumption behaviours in supermarket shoppers: determinants and marketing implications.

Tytuł:
Ethical consumption behaviours in supermarket shoppers: determinants and marketing implications.
Autorzy:
Jayawardhena, Chanaka (AUTHOR)
Morrell, Kevin (AUTHOR)
Stride, Chris (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Management. Jun2016, Vol. 32 Issue 7-8, p777-805. 29p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies